Få godt fat i de 3 største udfordringer for marketing 2021

CMO Ledelsesworkshop • Gennemført 28. januar • On-line


Kundeoplevelse og kundeorientering brager igennem som den klart største udfordring for marketingledelsen i 2021.

Det er konklusionen på vores CMO survey 2021, og hvordan du løser den udfordring er overskriften, når vi sammen med 3 skarpe oplægsholdere, sætter fokus på marketingledelsens største udfordringer i det ny år.

Med workshoppen den 28. januar, som denne gang gennemføres online pga. af Corona-situationen, sætter vi spot på- og gennemarbejder 3 perspektiver på Kundeoplevelse og kundeorientering:

I. Kundeoplevelse og integreret marketing omnichannel

II. Brand, value proposition og kundeorientering

III. Tværorganisatorisk samarbejde om kundeorientering

På workshoppen får du i forlængelse af hvert oplæg mulighed for at indgå i en dialog med oplægsholderen sammen med de øvrige deltagere, og kan på den måde få inspiration og besvaret dine spørgsmål til hvordan de forskellige nøgleudfordringer bedst adresseres.  

Kom godt fra start i 2021 og få fokus på de vigtigste udfordringer for marketing straks fra start.​ Det er fjerde gang, vi skyder året i gang med den her Ledelsesworkshop og tilbagemeldingen fra deltagerne har hvert år bekræftet, at du som deltager kommer hjem med konkrete løsningsinput og umiddelbare handlepunkter på nøgleudfordringer.

Udfyld svarkuponen og book din deltagelse på workshoppen så mailer vi dig link med adgang til at deltage. Deltag og bliv udfordret og inspireret.

De bedste hilsner,
Jes Rørbech

2021 nøgleudfordringer - intro

Hvad er de største udfordringer og kravene for at lykkes med din 2021 Marketingstrategi?​

Oplæg: Jes Rørbech, MOMENTO

Session I: Kundeoplevelse og integreret marketing omnichannel

Hvordan optimerer du kundeoplevelsen med afsæt i kunderejseforståelse?

Rasmus Houlind landingpage 2.jpg

Oplæg: Rasmus Houlind​, CXO, Agillic


Session II: Branding og kundeorientering

Hvordan skaber du sammenhæng mellem brand, value proposition og kundeoplevelse?

Birgitte landingpage.jpg

Oplæg: Birgitte Mabeck, CMO, ISS World Services


Session III: Organisatorisk effektivitet

Hvordan skaber du stærk integration og samarbejde, så kunderejsen opleves sammenhængende på tværs af virksomheden?​

Det handler om teknik, data og løsninger, såvel som mennesker, når det skal lykkes bedst.

Johanne landingpage 2.jpg

Oplæg: Johanne Holm, Kundedirektør, Politiken

CMO ledelsesworkshop 2021

Gennemført den 28. januar 2021

Sted: On-line faciliteret workshop - deltagerlink mailes ved tilmelding her

Fri adgang ved tilmelding

Online CMO workshop

Tilmelding lukket - Workshop gennemført 28. januar

Betingelser: Når du udfylder formularen, tillader du behandling af dine persondata i henhold til MOMENTO persondatapolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.