Få godt fat i de 3 største udfordringer for marketing 2021
CMO Ledelsesworkshop • Gennemført 28. januar • On-line
Kundeoplevelse og kundeorientering brager igennem som den klart største udfordring for marketingledelsen i 2021.
Det er konklusionen på vores CMO survey 2021, og hvordan du løser den udfordring er overskriften, når vi sammen med 3 skarpe oplægsholdere, sætter fokus på marketingledelsens største udfordringer i det ny år.
Med workshoppen den 28. januar, som denne gang gennemføres online pga. af Corona-situationen, sætter vi spot på- og gennemarbejder 3 perspektiver på Kundeoplevelse og kundeorientering:
I. Kundeoplevelse og integreret marketing omnichannel
II. Brand, value proposition og kundeorientering
III. Tværorganisatorisk samarbejde om kundeorientering
På workshoppen får du i forlængelse af hvert oplæg mulighed for at indgå i en dialog med oplægsholderen sammen med de øvrige deltagere, og kan på den måde få inspiration og besvaret dine spørgsmål til hvordan de forskellige nøgleudfordringer bedst adresseres.
Kom godt fra start i 2021 og få fokus på de vigtigste udfordringer for marketing straks fra start. Det er fjerde gang, vi skyder året i gang med den her Ledelsesworkshop og tilbagemeldingen fra deltagerne har hvert år bekræftet, at du som deltager kommer hjem med konkrete løsningsinput og umiddelbare handlepunkter på nøgleudfordringer.
Udfyld svarkuponen og book din deltagelse på workshoppen så mailer vi dig link med adgang til at deltage. Deltag og bliv udfordret og inspireret.
De bedste hilsner,
Jes Rørbech
2021 nøgleudfordringer - intro
Hvad er de største udfordringer og kravene for at lykkes med din 2021 Marketingstrategi?
Oplæg: Jes Rørbech, MOMENTO
Session I: Kundeoplevelse og integreret marketing omnichannel
Hvordan optimerer du kundeoplevelsen med afsæt i kunderejseforståelse?
Oplæg: Rasmus Houlind, CXO, Agillic
Session II: Branding og kundeorientering
Hvordan skaber du sammenhæng mellem brand, value proposition og kundeoplevelse?
Oplæg: Birgitte Mabeck, CMO, ISS World Services
Session III: Organisatorisk effektivitet
Hvordan skaber du stærk integration og samarbejde, så kunderejsen opleves sammenhængende på tværs af virksomheden?
Det handler om teknik, data og løsninger, såvel som mennesker, når det skal lykkes bedst.
Oplæg: Johanne Holm, Kundedirektør, Politiken
CMO ledelsesworkshop 2021
Gennemført den 28. januar 2021
Sted: On-line faciliteret workshop - deltagerlink mailes ved tilmelding her
Fri adgang ved tilmelding
Online CMO workshop
Tilmelding lukket - Workshop gennemført 28. januar
Betingelser: Når du udfylder formularen, tillader du behandling af dine persondata i henhold til MOMENTO persondatapolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.